.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شد ؛
به ازای 4 ازدواج یک طلاق در رامسر صورت می گیرد
شمال نیوز : سروری آمار طلاق در رامسر را بسیار بالا عنوان و تصریح کرد: آمار وحشتناکی در طلاق وجود دارد و باید بسیج عمومی صورت گیرد تا اعتیاد و خیانت به همراه طلاق از بین برود.....

شمال نیوز : فرماندار رامسر گفت: به ازای چهار ازدواج یک طلاق در رامسر صورت می گیرد که آمار خوبی نیست.

به گزارش شمال نیوز ، حسین سروری در جلسه شورای فرهنگ عمومی رامسر اظهار کرد: طلاق معضل بزرگ اجتماعی بوده و اگر در جهت پیشگیری و کاهش بسترهای لازم برای جلوگیری از آن اقدام نشود زیان های جبران ناپذیری در پیش رو خواهد بود.

وی افزود: ۳۶ درصد ازدواج ها در کشور منجر به طلاق می شود که آمار طلاق های توافقی بشدت رو به افزایش است، از دیگر سو طلاق پدیده اجتماعی است و عوامل متعددی دارد که مهم ترین عامل بسیاری از جرائ م و آسیب های اجتماعی، اعتیاد است.

سروری عوامل طلاق را اعتیاد، خیانت همسران به یکدیگر، بیکاری، عدم مسئولیت پذیری زوجین، اختلالات جنسی، عدم آموزش مناسب زوجین در بخش زناشویی و جنسی و نبود مهارت های زندگی دانست و گفت: بر اساس آماری که جمع آوری شده بیشتر طلاق ها در پنج سال اول زندگی رخ می دهد که زنگ خطری برای جامعه است.

سروری آمار طلاق در رامسر را بسیار بالا عنوان و تصریح کرد: آمار وحشتناکی در طلاق وجود دارد و باید بسیج عمومی صورت گیرد تا اعتیاد و خیانت به همراه طلاق از بین برود.

وی اظهار کرد: باید با آموزش های قبل از ازدواج و حین ازدواج در پنج سال اول کاملا زوجین جوان را تحت پوشش قرار بگیرند و با برگزاری دوره های مشاوره و آموزش جوانان را نجات دهیم.

فرماندار رامسر با اشاره به اولویت بندی آمار طلاق گفت: باید با شناخت از ظرفیت های شهرستان تصمیم اساسی گرفته شود تا آمار طلاق کاهش یابد.

وی افزود: زوجین با کوچکترین مسئله ای که ناشی از اختلاف سلیقه است به این نتیجه می رسند که طلاق بگیرند البته این امر غیر منطقی است و امروزه برای طلاق جشن طلاق می گیرند که بسیار ناخوشایند است.

فرماندار رامسر اظهار کرد: در حوزه پیگیری و آموزش و در ارائه الگوهای مناسب برای سبک زندگی اسلامی و دوره های آموزشی نظارت در پنج سال اول ازدواج باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی افزود: به لحاظ ضعف اعتقادی  و آموزشی و نبود دوره های آموزشی برای زوجین که زود اقدام به طلاق می کنند اقدام به هماهنگی با ریش سفیدان هر محله شود و با هماهنگی با آنها شورایی در این زمینه تشکیل و زوجین که اختلاف دارند در همان محله حل و فصل کنند.

سروری با بیان اینکه وضعیت طلاق بسیار گسترده شده است، گفت: دغدغه های جدی مقام معظم رهبری تکلیف کردن به مسئولین و دولت است که خواستار کاهش پنج درصدی آسیب های اجتماعی در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: رامسر به لحاظ روحیه مذهبی پتانسیل خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی دارد، هم اکنون از به ازای هر چهار ازدواج یک طلاق در این شهرستان صورت می گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.